Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jene, a vše je vlastně o úhlu pohledu.R^

1 0
možnosti
JT

Je to pravda, Pavle, jen si ho neumíme vzájemně dopřát a chceme prosadit ten svůj. Pravdou je, že někteří to umí: nesouhlasit a přitom respektovat:-)

1 0
možnosti
TG

R^ Jasný, určitě lepší, než se dovtipovat...., často to pročistí vzduch.....

1 0
možnosti
JT

Ale taky mi dlouho trvalo, než mi to konečně došlo, díky za komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Honzo, na rovinu ano. A umět říct "Ne" chce trénink, ale jde se to naučit.;-):-)

2 0
možnosti
JT

Člověk se musí zbavit těch nepříjemných pocitů, ale život k tomu dokáže donutit, díky za komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Honzo, to je uplna psychologicka studie a jeste k tomu veskrze uzitecna:-)

1 0
možnosti
JT

Fakt je ten, když to aspoň jednoho inspiruje a změní mu to život, stojí za to i takové články psát.

0 0
možnosti

Honzo, jedno z mých životních "průvodců" je heslo: "když nevím, tak se zeptám". Od té doby, co to používám - je jasno. (Ovšem musí být protějšek sdílný)

2 0
možnosti
JT

Jasně Marie, nedávno jsem měl takový zážitek z nedorozumění v příbuzenstvu, každý to myslel dobře, ale jinak a taky to jinak chápal a hlavně hlavní aktéři si to vzali osobně. Odtud asi ta inspirace:-)

0 0
možnosti
JT

Kolikrát mi říkali: "ty s tou tvou upřímností určitě narazíš". Jo, narážel jsem, ale aspoň jsem se přitom naučil odrážet;-D, na rovinu.

0 0
možnosti
JS

R^:-)R^ mluvit a nenechat se ničit jen proto, že mě někdo chce vidět jinde a klidně bez vášní odmítnout :-)

1 0
možnosti
JT

Chvíli trvá, než k tomu člověk dospěje, ale pak se začnou dít "zázraky". Díky Jani za kuk a přeji (protože už je pátek) hezký víkend:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik