Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honzo, tedy ty jsi ale na rozdíl od Harryho velký sympaťák!:-)

Tedy úplně přesně: mě se nelíbí ty příběhy....

Ale svetr ti jistě slušíR^

1 0
možnosti
JT

Díky Marie, jak je ten svetr starý, tak je dobrý, asi anglická kvalita. Navíc je tenký, takže je vhodný pro období "aby mi nebyla zima, ale abych se v tom nepotil", tak je nošený jen občas. A jinak v mém příběhu vše do sebe zapadá: nebýt Pottera, nebyl by svetr, nebýt v Londýně, těžko by ho žena koupila, nebýt studentky, nevěděl bych, co mám a nebýt dítěte (a lišky) těžko bych o tom napsal:-)

1 0
možnosti
TG

R^"Prosím Tě, to už nenos" je zřejmě součástí genetickě výbavy žen, partnerek. U nás slyším hlášku buď : nech si to na zahradu, či budu ti to muset natrhnout....:-/

Harryho svetr nemám, nejsem in......

2 0
možnosti
JT

Mně se přihodilo být "in" a ani o tom nevědět, díky za komentář....Zatím vycházíme chlapi a ženy stejně:-)

0 0
možnosti
JT

Tak tenhle nemám, můj má šest pruhů a barvy jsou také tmavší, ta světlejší je více do světlehněda a ta tmavší je trochu tmavší než na obrázku. Nejsem v tom vzdělán a tak jsem prodal, jak jsem koupil (od v tomto směru jistě vzdělanějších):-)

1 0
možnosti
JS

R^R^Jo, musel i můj manžel ustoupit nátlaku a trička s průstřely už nosí jen do práce - takže skoro pořád ;-);-)

2 0
možnosti
JT

Však to je přirozené, žena má být ženou a muž mužem. Tam mužská hlava potřebuje ženský krk, který jí vládne:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Potterovský svetr sice nemám, ale taky s oblibou nosím věci do doby, dokud procházejí naší domácí cenzurou. Přiznám se, že k Sonině nelibosti někdy ještě nějaký čas i potom;-)

2 0
možnosti
JT

Na "doma" mám většinou povoleno a některých věcí si všímavé oko estétky nevšimne a tak toho taky využívám (zneužívám):-)

1 0
možnosti
RE

R^Honzo, já bych to nevěděl a ještě bych se zeptal: "co to je?" To by byl mazec - ťukání na čelo nebo hodinový výklad...? Už to nenos slyším od Jaru denně, už mi vyhodila všechna kultovní vodácká trička, která byla, jak po zásahu brokovnicí:)

1 0
možnosti
JT

Já bych to taky nevěděl, nebýt oné studentky...a ženy o nás holt pečují a to je (asi v našem případě) dobře;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik