Diskuse

Nicnedělání

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vzhledem k tomu, že kdo nic nedělá, nic nezkazí, vidím tady zaručený recept na zkvalitnění výrobního procesu :-)R^

2 0
možnosti
JT

Bylo to dotaženo ještě dál, do takového cyklu: kdo nic nezkazí, je chválen, kdo je chválen, dostane vyznamenání, kdo dostane vyznamenaní, nic nedělá. Díky za připomínku:-)

1 0
možnosti
Foto

Nedělat nic je krásná práce ;-)

1 0
možnosti
JT

To jo, ale nic se nemá přehánět:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Spravne, Honzo, gaucing je jednim z nejzdravejsich sportu:-)

2 0
možnosti
JT

Občas trénuju, ale titulu přeborníka asi nedosáhnu;-D

1 0
možnosti
TG

R^ Drobné poznámky: bývalá kolegyně tvrdila, že žehlení se nedá absolvovat bez otevŕené lahve červeného vína.

A k nic nedělání: nedávám si ho do plánovacího kalendáře, ale kupodivu si na nêj čas najdu....:-)

2 0
možnosti
JT

Také to neplánuju, kromě snad před spaním, ale většinou to tak samo přijde, třeba přitom dojíždění nebo po rytí a tak. A s tím žehlením, čekám, zda mi žena někdy řekne: co čumíš, žehlils někdy?:-)

1 0
možnosti
RE

Na to jsem prý vyloženě expert:) Těm, co to tvrdí ale oponuji:" vy mi nikdo nevidíte do hlavy, tam to mezitím šrotuje!":-) Těch nápadů, které se pak časem kolem mě opravdu plní, popř. už byly splněny, ani jsem o tom nevěděl:-)

2 0
možnosti
JT

Právě, docela úspěšní jsou ti, co se nezdaj, nebo se jim zdaj (ty správný sny):-)

1 0
možnosti

Honzo, to je tak dokonalý "rozbor problematiky nicnedělání", že k tomu není co dodatR^ (jsi mě trochu rozčílil s tím nádobím - to doma nemám. Jen své dvě ruce:-))

1 0
možnosti
JT

Děti nám vyčítají, že jsme si nepořídili myčku, když jsme dělali novou kuchyň. Nám nejdřív bylo líto vyhodit funkční starý mrazák a pak jsme zjistili, že nám ten mrazák, co je spojený s ledničkou nestačí na zmraženou úrodu. Tak zatím máme na mytí tatínka:-)

1 0
možnosti
Foto

Nicnedělání mi jde skvěle, jenže musím se přitom dopouštět krádeže. Kradu čas, který permanentně nemám. Tak teď si dám ještě asi tak deset minut nicnedělání a pak se bohužel musím vrhnout do něcodělání. Přeju Ti hezký zbytek dne, Honzo.:-):-):-)

2 0
možnosti
JT

Což zkusit Paretovo pravidlo: 20 % úsílí přinese 80 % výsledků, tím se ušetří čas. Ale celý čas trvá přijít na těch správných 20 %. Díky a přeji hezký večer.

1 0
možnosti
Foto

R^

Co děláš? Nic. Ale to si dělal už včera. Jo. Ale eště to nemám hotový;-)

3 0
možnosti
JT

A myslím si, že zítra to taky nebude;-D

0 0
možnosti
JS

R^nedělala jsem od pátku nic :-) zítra už mažu do práce a čeká tam na mě štos=papírová hora ;-)

Užij sobě klidu, tehdy když to cítíš :-)

3 0
možnosti
JT

Je to třeba střídat, ruch i klid, díky za kuk:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jene, tak právě v této fázi nicnedělání (nechtěného) se nacházím a nestíhám skoro nic. Na tvůj blog jsem si však čas našla a jdu zase za Alpami;-D

4 0
možnosti
JT

Tak jen doufám, že po Alpách zvolíš pozvolný start, však se říká ono se to nepodělá:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS