Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem čučel, že jsem málem zapomněl dát karmu... Někdo pučí, jiný čučí. :-)

1 0
možnosti

Ono nějak to "poručíme větru, dešti" ne a ne fungovat. Jó, kdyby lidi neznásilňovali přírodu...a vodu zvlášť:-)

1 0
možnosti

Tady se to aspoň pokusili napravit, kdysi tu řeku "odklonili" a ona při povodních se držela "staré paměti" a tak podle té paměti zrekultivovali nivu a vodou napájí bývalé koryto, dnes tůně:-)

1 0
možnosti

A pak, že je to "volej":-)

1 0
možnosti

Občas to teče (až moc):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Marná sláva, Honzo, v souvislosti s pučením mě napadl ten starý vtip, povzdech alkoholika: "Všechno se nalejvá, všechno pučí, akorát mně nikdo nenajeje, ani nepučí."

Díky za hezký článek:-)

3 0
možnosti

Honzo, to jsem nějak zapomněl;-D

1 0
možnosti

R^pučení je občas i půjčka - "Pučíš mi...?":-) A občas je nejlépe z puče přejít k punči a je veseleji :-) Děkuji za vycházku, Jeníčku :-)

2 0
možnosti
Foto

To si jeden povzdech: ,,všecko pučí, jen mně nikdo nechce";-(;-)

1 0
možnosti

R^ pro vás i pro tu prozatím pro mne bezejmennou řeku

2 0
možnosti

řeka je Jizera a nejvíc tu řádila 10. března 2000 (tak sedm metrů nad normálem). Tenkrát to bylo spojené tání asi 2m sněhu na horách a vytrvalý déšť. Pak už jen občasné, pravidelné jarní vylévání z břehů na luka.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik