Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Děkuji všem, co pochopili, že šlo o nadsázku a jak dobře poznamenal Tomáš Gayer prostou radost ze života. A těm, co vzali muslima vážně (ať už z kterékoliv strany), poděkuji za komentář a vzkazuji, že jsem rád, že jsem se jako muslim nenarodil. Ať si lidé žijí jak umí a chtějí, ale ať mi nikdo nevnucuje svůj "jediný správný" názor, je mi jedno zda je muslim, katolík, komunista či kdovíco ještě.

0 0
možnosti
JR

J67a33r42a 38R40a39n15k

2. 3. 2017 21:40

Dobry:-)R^, jen nepochopim, proc si v CR lide mysli, ze jen muslim muze mit 4 manzelky - vetsinou staci uzivit tezko tu jednu......vetsina z tech chudsich nema ani na tu jednu, ale jsou cirkve, ktere povoluji to same, navic i incest a o tom nevite, nebo nepisete. Ruzna odvetvi mormonu = Later Day Saints, stale mnohozenstvi podporuji a na veku nezalezi.

0 0
možnosti
Foto

R^Az tak, Honzo? Ty se nezdas.;-D

1 0
možnosti
TG

R^ před chvilkou jsem nakouknutí na blog kolegy Pavla Vrby, teď na Tvůj, Jene. Něco je spojuje: prostá radost ze života!:-)R^

1 0
možnosti
TG

... a to sousedství !!!!;-)

1 0
možnosti
PD

Já bych si s tou myšlenkou nezahrával. Zdánlivě to může znamenat více buchet a koláčů, větší pořádek, více sexu či více pochval anebo taky nic z toho a naopak více úkolů, více nákupů, více bolavých hlav, výčitek a hádek. Když už, tak bohatě stačí jedna.;-D

0 0
možnosti
Foto

Někdo by záviděl čtyři manželky, pedofil by záviděl možnost obcovat s nezletilými.

0 0
možnosti
Foto

Honzo, tak to je úžasný foto! R^Jinak, někdy se to tak zadaří, že prostě zaspíš poslední minutky večera, ale nic se neděje, časem se ti vše vybaví;-D

1 0
možnosti
JT

Ikdyž si to nepamatuji, tak vím, že jsem žádné nepřístojnosti nevyváděl, to by reakce manželky byla okamžitá a taková, že bych na to určitě nezapomněl;-D

1 0
možnosti
JS

;-D moc Vám to všem sluší ;-DR^ A samo že jsi růže mezi trním !R^

1 0
možnosti
JT

Díky, šedá růže mezi krásným trním, abych to uvedl na pravou míru;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS