Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Honzo, hodně sil, vím o čem píšeš. A laskavým humorem osvobodíš aspoň na chvíli sebe i maminku;-)

1 0
možnosti
Foto

:-) zdravím tě... ..je to složitý, složitý, černěhumorný a těžký... se mi chce říct hodně, ale zahnala bych to do smutků...protože si vždy projedu, co se jim každý večer honí hlavou... a já v tom taky nejsem odvážná...no, a hned jdu mámě a tátovi zavolat:-) a tobě , Honzo, hezký večer:-)

1 0
možnosti
JT

Díky za kuk a komentář, Radko. Celkem je to luxusní, je nás tu celkem sedm a tak skoro každý den (přinejmenším každý druhý den) za ní někdo zajde. To v Kolíně nešlo, navíc máme jistotu, že je o ní postaráno. Jen nám chybí to poslední: aby se cítila dobře, pak by i nám bylo líp. jenže tohle za ni opravdu neumíme vyřešit.

1 0
možnosti
Foto

R^ Jinak je a může. Jen se někdy už rozdala, a zůstává smutek, vyhoření, beznaděj. To ovšem neznamená, že uhaslo vše. I malá jiskřička se může podařit vzkřísit. Může, ale nemusí.

Má maminka přežila svého nejmladšího syna, mého mladšího brášku. Nepřišlo ani smíření. Smíření se s osudem. Nemohlo. O tři měsíce jej přežila. Vyhaslo pro ní vše. I to je a i tak může končit život. Ale nezůstává jenom bolest. I vzpomínka může být krásná a dávat i sílu. A také pochopení řádu. Řádu života. Zdravím Jene. J..A.J.

1 0
možnosti
JT

Děkuji, uvidíme, jiskřička naděje je vždy a smíření by ji slušelo.:-)

1 0
možnosti
Foto

J67a24n14a 96M81a49j95o26v20á

22. 2. 2017 19:28

Jo, on je ten suchý humor občas nejepší záchranná brzda :-)R^

3 0
možnosti
RE

Máma "umírá" od čtyřiceti: "moje poslední auto, můj poslední pes, jó za rok už tu možná nebudu." Teď v osmdesáti se usadila a začala plánovat:) Jó kamarádi, to je jiná liga. Jeden mě kdysi volal, že jde skočit z Barrandovskýho mostu, že to říká jem mě. Já na to: "počkej ještě chvíli, než najdu foťák, mám tam pár snímků a potřebuju to dofotit!" Pak volaly všechny jeho bývalé milenky, že se chce zabít, ať s tím proboha něco udělám.... Další zase, že si půjčí od fotra pistoli a zastřelí se - ať to nikomu neřikám, že to říká jen mě. "To mu jí ale už nevrátíš a to je blbý!" Všichni se mají dnes dobře a za mnou s tím už nechodí...:)

1 0
možnosti
JT

Tomu se říká blesková a přiměřená reakce, tak ať jsou všichni šťastní:-)

1 0
možnosti
JS

R^R^:-) Jeníčku, přeju hodně síly...

...mě když babi do telefonu říkala: "Já se zabiju, mě nikdo nemá rád." tak už jsem odpovídala "Jasně, to víš že jo, babi. Zabij se a pamatuj si, že tě budu chodit strašit do hrobu a nebudeš mít ani chvilku klidu..."

Tyhle fáze přeměny silného jedince v citového vyděrače a zlostníka, bohužel nejsou ojedinělé...

2 0
možnosti
JT

Pochopi jsem, že důležitá je sebeúcta a pak je z čeho rozdávat, neboť platí ono biblické "miluj bližního svého jako sebe sama" a ta sebeúcta u maminky chybí a já se jen pokouším přijít na to, jak by k ní mohla dospět a vím, že cesta bude dlouhá a trnitá, díky za kuk a pochopení:-)

1 0
možnosti
TG

Rodiče už nežijí a naštěstí jsem v téhle situaci nebyl. Ten laskavě cynicko- humorný způsob komunikace by se moc líbil, ale zrovna u mých dodičů bych to nedokázal.

Pěkný blog, Jene!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

R^Honzo, se starými rodiči je to svízelné, modlím se, abychom jednou nebyli taky takoví.

2 0
možnosti
JT

To si myslím, že zrovna vám nehrozí. Je to dáno spíš povahou - vidět všechno víc černě, jen si zkrátka člověk, který vidí všechny barvy, občas potřebuje postesknout a vypustit. A proto tento blog. Díky za čtení a komentář.:-)

1 0
možnosti
DV

D31a16v30i35d 78V41l25k

22. 2. 2017 15:09

To znám Honzo babička taky tchýně. Za blogR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik