Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Honzo, stalo se mi minulý týden, že mě v autobusu velice srdečně zdravila jedna paní, já ji teda na oplátku taky, ale dodnes nevím, kdo to byl. Byla to trapná půlhodinka jízdy, seděly jsme přes uličku, neměla jsem odvahu se jí zeptat. To víš, Jitka!;-D

1 0
možnosti
JT

A ani ona nezahájila konverzaci, takže ses nedozvěděla, zda šlo o omyl (jako u mě), nebo odkud se vlastně znáte...třeba příště:-)

1 0
možnosti
JS

R^To Ti Jeníčku budu muset jednou vyprávět jednu svou "poznávací" story ;-D;-D

1 0
možnosti
JT

Možná ji dřív popíšeš;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Honzo, ale zase na druhou stranu je to dobrá finta na seznámení:-);-D

1 0
možnosti
JT

Finta dobrá, ale neumím si sám sebe představit, že bych při seznamování do toho šel tak najisto a spontánně:-)

1 0
možnosti
TG

R^Po skončení školy jsem půl roku, do vojny, jezdil vlakem do práce. V té době nebyly mobily či tablety a lidi spolu víc komunikovali. Vzpomínám na to s určitou nostalgií, ale to nic nemění na skutečnosti, že si při cestě rádi spolu povídali. Dnes každý kouká či pracuje s tou malou bestií v ruce.....

3 0
možnosti
TG

Opr.: že si lidé při cestě.....

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik