Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

Myslím, že to vlastně jakýsi druh klaustrobie. Touha nebýt omezen, vždyť svět je tak pestrý a bohatý:-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že jsem se dost poznala v pozici "pozorovatele", i když já mám těch charakteristik asi víc, jsem taková nevyhraněná. Momentálně řeším obdobné téma: zůstat či nezůstat ve školství? Je to víceméně taky kvůli jednomu člověku, zdatnému manipulátorovi a egoistovi. Jenže v mém věku není až tak lehké to rozseknout a jít hledat úplně jinou profesi. Těm co se to povedlo, tiše závidím a držím palce, aby jim změna přinesla opravdu to, co chtěli.

Honzo, sice jsme se viděli na srazu jen krátce a nebyla ani možnost si popovídat, ale můžu navrhnout tykání? Ahoj, já jsem Pavla.:-):-):-)

1 0
možnosti
JT

Pavlo děkuji, tykání s úctou přijímám a předpokládám, že k pokecu se příležitost určitě najde, když to teď nevyšlo:-)

0 0
možnosti
JS

;-)R^ Pěkné pojednání perfektně neperfekcionisticky pojaté, Jeníčku R^

1 0
možnosti
JT

To víš, v pozorování jsem dokonalý (aspoň v nečem;-D;-D;-D), díky za kuk

1 0
možnosti
RE

Za mlada jsem se asi identifikovat dovedl, když jsem tvrdil že mládež se dělí na "Veksláky, somráky, slušňáky a mě." To bylo samozřejmě, jak říkáme "ze srandy" a s nadhledem. Pozorovatel musí být člověk mnoha talentů a nápadů(např.mně jich víří v hlavě tolik, že je to na rozskočení lebky a mezitím se kolem téměř všechno víceméně splní) něco ze srandy zkusí a když to jde, tak se do toho opře:-)

2 0
možnosti
JT

Ještě byli třeba diskofilové, metalisté, folkáči, ...pak začali skejťáci, ...generace před námi máničky...to byly (jsou) takové městské kmeny...však ta různorodost má něco do sebe:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik