Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Honzo, pro mě byl Kolín vždycky jenom stanice, kterou jsem projížděla... ale černě bych ho vůbec neviděla, když jsou tam takové něžné pahorky... Holanďané jsou na tom hůř. Posílám jednu dvouhrbou karmu.:-)

1 0
možnosti
JT

Všude se dá objevit něco hezkého, v Kolíně kromě nádraží, historických památek a zmíněných hrbů, to pro mě byly: slepá ramena Labe, les Borky, Kmochův ostrov a rybník Peklo, děkuji za podívání a komentář:-)

0 0
možnosti

Honzo, musím říct, že mám mnohem raději velbloudy (zejména dvouhrbé) než komáry!:-)

Takže za mě dobrý!;-DR^

2 0
možnosti
JT

Ano Marie, kolínské velbloudí hrby jsou pohodlnější, Komáří Hůrka v Krušných horách (808) mi dála zabrat i za mlada;-D

2 0
možnosti
MS

Když jsem za totáče jezdíval na školení do Kostelce nad Černými lesy, v Kolíně jsem přestupoval z vlaku na autobus a čekání na spoj jsem si vždy krátil v restauraci blízko nádraží (už nevím jak se jmenovala), kde dělali vynikající smažené býčí koule. Mňamka. :-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Od Kolína má naše rodina ,,kořeny" po meči i po přeslici a dodnes tam žije i část z ní;-)

P.S.: dnes už je to též součást Kolína;-)

1 0
možnosti
JT

Vesnice, co se staly částmi Kolína, krom Sendražic, jsou ještě Štítary, Zibohlavy a Radovesnice. Polepy či Hluboký Důl by měly být samostatné. Kdysi byla samostatná i Šťáralka. Tak nevím, trefil jsem se?

1 0
možnosti
TG

:-)Vzpomínám, jak jsme si jednou s manželkou udělali výlet do Třebechovic pod Orebem. Pochopitelně nechyběl i Proboštův betlém. Trochu jsme si městečko pochodili. Kolem šly děti. Ptám se jich, kde je Oreb.... A odpověď byla: Stojíte na něm, pane...!:-)

1 0
možnosti
RE

R^Honzo, to máš jako: "Praha je předhůřím Brd, Brdy jsou předhůřím Šumavy, Šumava je předhůřím Alp - čili: "Praha leží pod Alpami!":-)

4 0
možnosti
JT

R^;-D To je přece logické.

3 0
možnosti
Foto

R^Kolín mám rád, občas se tam vyskytuji moc se mi líbí historické jadérko s dominantou svatého Bartoloměje - krásná gotika:-)

2 0
možnosti
JT

Dá se (tedy nevím jak dnes) vystoupat na ochoz věže zvonice u chrámu a rozhlédnout se po okolí, při dobré viditelnosti jsou vidět Krkonoše. Nepřehlédnutelná je automobilka TPCA.

1 0
možnosti
JS

Dobře Ty R^;-)

Kolín malinkato znám a taková zajímavost z centra - jdeš-li po starém mostě ze Zálabí, dostaneš se uličkou na Karlovo náměstí. To už je mírně do kopečka. A ještě o něco výše, je položený "chrám" svatého Bartoloměje:-) Takže placka jen zdánlivá :-)

2 0
možnosti
JT

Královské středověké město bylo postaveno na vyvýšené skále, aby bylo chráněno před řekou, jak píšeš chrám je na kopečku a za Labem je kopeček, říkalo se tam "na skále" a tomu vévodí věž zvaná Práchovna:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik