Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Roste ve mně chuť napsat některým diskutujícím, co si o jejich hulvátském chování zde na blogu myslím. A bude po íčkách...

Hezký článek. Děkuji.

1 0
možnosti
JT

To nechte být, je to napsané s lehkou nadsázkou. Když psala Jana Slaninová o kartičce na slevu, tak jsem si vzpomněl, že mi (jako jiným) naskakují íčka a vůbec nevím, k čemu jsou, tak jsem se podíval a to mne inspirovalo. Šichtařovou docela můžu a celkem chápu, že některým vadí, ale to není můj problém:-)

0 0
možnosti
Foto

šmarja...no jo, i já mám íčka! Ale jestli je to na Šichtařovou, tak vám je klidně věnuju.

0 0
možnosti
JT

Děkuji za nabídku, ale to bych si pak nezasloužil, že jo:-)

0 0
možnosti

Moje íčka si žijou svým životem. Čučí si pěkně v rohu, a přiskakují;-D

Počkám až to bude na jachtu...:-)

2 0
možnosti
JT

Mé si také žili svým životem Marie, a pak jsem neodolal a otevřel 13. komnatu, pak jsem zase neodolal a popsal to, co jsem tam viděl. A pokud Ty chceš jachtu, tak já radši doživotní rentu. Být zahnívajícím rentiérem mě vždycky lákalo;-D

1 0
možnosti
Foto

:-)tak jsem se díky vám začala zamýšlet co s íčky ale nic mě tam nezaujalo-tak budu škudlit dál:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem s hrůzou zjistil, že u nás v benzínce na rohu íčka neberou 8-o:-)R^

6 0
možnosti
JT

Tak já to ani nebudu zkoušet, díky za Vši zkušenost;-)

1 0
možnosti
RJ

R83a47d77e74k 75J42a32r40o45š

11. 2. 2017 13:37

Dříve měli mnohem lákavější odměny za íčka. Dvakrát jsem si např. vyíčkoval vstupenky do Divadla na Jezerce na představení, která jsou obvykle dlouho dopředu vyprodaná...

Ale teď poslední rok velmi zúžili nabídku a také výrazně zvedli bodové ceny. Ta jejich mobilní karta Mobil.cz byla ještě před rokem za 30 000 íček a teď už je za 50 000...

0 0
možnosti
Foto

I57v27a38n 66M45a27r90e60k

11. 2. 2017 17:37

"Bejvávalo" p.Jaroši. ;-( Rv

0 0
možnosti
Foto

Zjistil jsem, že jsem se po letech sledování iDnes, diskutování, po nesčetném množství smazaných příspěvků "mimo téma" dostal na úroveň, že bych si mohl pořídit dvě Šichtařové najednou.

A i když pro mě žádná ptákovina není dost velká, tak si tuto lákavou příležitost nechám ujít a popřeji panu Bílému hodně spokojených a obohacujících chvil se Šichtařovou.

2 0
možnosti
Foto

Pardon. Panu Tichému samosebou. Omluvte mě, odcházím zdechnout do houští.

5 0
možnosti
Foto

Taky tam mám slušné číslo, že bych byla bohatá ?!;-D

1 0
možnosti
JT

A můžeš mi vyfouknout tu Šichtařovou;-D

0 0
možnosti
JS

Tak jsem nahlédla a zjistila, že já bych si za íčka nevybrala vůbec nic.. jedině tak Báječná léta pod psa, tu mám ráda. Ale jinak bída..

0 0
možnosti
JT

Jak Báječná léta, tak i Noc na Karlštejně se mi líbí, ale už jsou u mne dost profláknuté (viděl jsem obojí mnohokrát), navíc Noc máme na CD a od Viewegha knihu:-)

0 0
možnosti
JS

:-)R^Kdyby šlo věnovat íčka na nějaký dobrý počin, jako na výstavbu bezbariérového přístupu do našeho gymplu, na výtah pro vozíčkáře nebo na podporu čehokoli smysluplného, pak věnuji všechna nepotřebná íčka.

7 0
možnosti
JT

Ano, to bych také poslal na něco užitečného, díky za kuk

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik