Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jene, není k tomu co dodat.R^

1 0
možnosti
Foto

A co nájem a jídlo? Nechtěl bych v zimě žít pod mostem a jíst sníh z potoka.

0 0
možnosti
JT

Na to je tato cesta (a nemusí každému vyhovovat): buď mít práci, která člověka baví, nebo se netrápit tím, že mě práce nebaví (tj. smířit se s tím) a tu radost si přinášet svým koníčkem.

0 0
možnosti

Jak se říká, blahoslaveni chudi duchem. Kdbybyste měl byť jen základní znalosti psychologie, tohle byste nenapsal.

A krom toho, v mém kruhu přátel se neptáme "co z toho budu mít"

0 2
možnosti
JP

J22a83n 74P52a81l82l37a48s

9. 2. 2017 23:48

Udělat něco jen pro radost z činnosti samé může podle Vás jen člověk blahoslavený duchem?

A stvořit něco pro podporu oblíbené činnosti i mimo okruh přátel bez otázky „co z toho budu mít?“ je Vám cizí?

1 0
možnosti
JS

R^:-)podezřelí ze spokojenosti, to je pěkné ;-)

1 0
možnosti
JT

Jo, spokojenost sama, to už zavání bláznovstvím, když ne přímo blázincem:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik