Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jene, velmi zajímavě sepsáno.R^

1 0
možnosti
JJ

J59i57ř49í 23J21o17n95á75š

24. 1. 2017 10:44

Pane Tichý,jako by jste mi mluvil z duše.Velká karma za mne.R^R^V

1 0
možnosti
Foto

Honzo, rozmilý, zdravím tě...:-)

Jsou věci, kdy se vychyluju, ale ten tvůj závěr je zkrátka pravdaR^ Mam radši inteligentnější srandu, takže prezidentování české mne kysele míjí, měla jsem fakt ráda Gorbyho a paní Merkelová? Přilítnou kameny... jenže, a ́t je , jak je... který z chlapů, politiků odhodí politiku a v té uplně první fázi se zachová především jako člověk a ne jako politik korytní? Nebyla vypočitavá... vymklo se, vím... ale hledejme někoho, kdo NEŽ udělá, nezvažuje Své přínosné body... neplivu na ní zkrátka... A tobě hezký večer:-)R^

1 0
možnosti
JT

Děkuji Radko za komentář a taktéž zdravím. Vypočítavých v politice je habaděj, lidé dělají chyby. Není třeba odsuzovat (nikoho) a také není dobré dělat si z politika mesiáše, který vymete ten Augiášův chlév, protože ten si nejdřív musíme vymést každý sám za sebe a o tom jsem se pokusil napsat:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hezky, nestranně a navíc lidsky napsáno, Jene, jasná karma:-)

2 0
možnosti
JS

:-)každý zameť u vlastního prahu, dbej poctivosti v jednání i mluvě, konej dle práva a příkladem vlastním přispěj ku zlepšení návyků ostatních lidí a dobře bude na světě R^:-)

2 0
možnosti
JT

Díky za komentář, konat dle práva bych si s dovolením přeložil snažit se být spravedlivý, protože podle současného (přebujelého) práva lze dojít i k mnoha nespravedlnostem.

2 0
možnosti
Foto

I11v87a92n 84M85a67r42e87k

23. 1. 2017 20:20

M.Zeman R^. . . V.Putin?. . . Merkelová Rv

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik