Diskuse

Lapen do sítě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jene, fejsbůček používám a je to s ním stejné, a jako se živly. Dobrý sluha, zlý pán. Třeba se tam potkáme.R^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, obojí je fajn, bůček i ten fejsbůček. Jen se s nimi musí opatrně;-)!!

1 0
možnosti
JT

Jitko, s bůčkem už to tak dělám, a s fejsbůčkem se to budu učit:-)

1 0
možnosti
Foto

Já mám fb docela v oblibě - tím myslím, že tam mám své kamarády a dávám tam jen co chci a myslím, že mi slouží docela dobře. Na větší psaní je pro mě fajn blog.

1 0
možnosti
Foto

Mám to s FB dost podobně. Zaregistrovala jsem se na něj v létě 2014 kvůli Letní veršotepárně - prostě banda psavců si vymýšlela různé střelené básničky. Pak jsem FB až do listopadu 2016 vůbec nepoužívala, spíše jsem ostentativně dávala všem najevo svůj odpor k němu. Pak mne ale velmi zamrzelo, že nemám možnost skrze FB dostat včas informaci, že se někde koná nějaký sraz, tak jsem si svůj profil zase aktivovala.

Nemám potřebu na fejsbůčku sdílet nějaký kra... o sobě, ale asi je to i místo "setkávání" s lidmi, kteří mají podobné zájmy. Tož všeho s mírou. :-):-):-)

1 0
možnosti
JS

:-) jen ho používej, ale nenechej se jím sežrat, Jeníčku R^;-)

1 0
možnosti
JT

Mám pomalejší rozjezdy, byl to dobrý nápad a rád se s těmi lidmi uvidím. Sežrat se nenechám, tj. např. s dětmi rozhodně komunikovat přes fb nehodlám:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jene, podle me je dulezite, aby ten virtualni svet slouzil realite. Diky blogu jsem ziskal par skutecnych pratel, diky fb malicko vic muzu pomahat opustenym kockam. A Vy si diky fb muzete uzivat Brontaky s partickou bezva lidi. Pokud to takto funguje, pak je vse OK:-)

2 0
možnosti
JT

Je to přesně tak, kvůli tomu jsem do toho šel. Kvůli lidem, s nimiž se běžně stýkám fb nepotřebuji, ale tohle je o něčem jiném a těším se na to jaké to pak bude v realitě:-)

1 0
možnosti
ES

Bucek-fejsbucek! Dobry!!!R^:-)

3 0
možnosti

No jo, každý to máme jinak. Jsem "neprůstřelná", ale není nic, co by mě pro fb získalo. Těch negativ co ho provázejí je docela dost (o majiteli ani nemluvit). Ale třeba se ti osvědčíR^ (souhlasím s Romanem - bůček je lepší:-P)

2 1
možnosti
JT

Jak jsem napsal, fb mě nelákal a neláká, tudíž zde budu radši. Tam to bude spíše takové návěstí: chcete-li se mnou mluvit, jděte tam a tam. Tak nějak si to představuju, jak se to vyvine, nevím. Díky za komentář:-)

1 0
možnosti
RE

Já radši bůček:-) A jinak jsem normálně na mailu, tak na co další elektronickou s.....:-)

4 0
možnosti
JT

Taky jsem si vystačil s bůčkem a emailem, ale tohle je způsob jak obnovit zašlé kontakty, tak jsem se rozhodl to zkusit:-)

1 0
možnosti
Foto

R^člověk holt musí jít s dobou:-)

0 0
možnosti
PS

P26e94t34r 96S49k36á22c86e63l

16. 1. 2017 23:34

Musíme jen umřít...R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik