Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

U mě nakonec vyhrála duše 7:6 na penalty :-)R^

2 0
možnosti
JT

A nebylo to náhodou v tie breaku? Výsledek by tomu odpovídal:-)

1 0
možnosti
Foto

Nejlepší je psát nadčasová témata, jet si ve vlastních kolejích a ne podle toho, co se žádá (zvyšuje karmu) nebo čeká (minule jsi blogere XY napsal o..., tak se toho drž). Ale je to boj, jak jste řekl, duše a ega. Zajímavá úvaha. Díky.R^:-)

1 0
možnosti
LP

Dovolím si reagovat. Já si myslím, že psát se má o všem - jak o aktuálních tématech, nadčasových tématech, tak i o tématech, se kterými se chce člověk nějak vypořádat a postavit se k nim. Je jasné, že když člověk píše již jen kvůli karmě a čtenosti, tak je to špatně. Úspěch a ocenění formou karmy a vysoké čtenosti je fajn, ale bloger se na nich nesmí stát závislým.

1 0
možnosti
TG

R^Moc pěkný! A pravdivý ...., aneb pohled do blogerské šatny před utkáním i mezi poločasy...

1 0
možnosti
JT

R^, jo v blogerské šatně to žije, tam se to vaří, vymýšlí strategie a taktika, často je tam člověk vysvlečenej a zpocenej, někdy smutnej, jindy šťastnej:-) Díky za krásný komentář

1 0
možnosti
DV

D47a77v97i33d 89V29l95k

6. 12. 2016 14:12

:-)R^:-):-) tak nějak. Já jsem jen diskutoval, držel jsem se zuby nehty, abych nenapsal blog.

1 0
možnosti
JT

Vzhledem k tématu "slavík", to chtělo zpívaný videoblog, Davide, Díky za kuk a komentář.

0 0
možnosti
LP

Bez ohledu na karmu a čtenost, které tento článek dosáhne, jste napsal skvělý článek. Pokud bych jej napsal já, byl bych na něj hrdý. Děkuji Vám za něj.

2 0
možnosti
JT

děkuji Vám za čtení a komentář

0 0
možnosti
JS

:-) Děkuji Jene R^ moc dobře napsáno :-)

4 0
možnosti
JT

Někdy se povede, ono to ego se (někdy) začne upozaďovat už při psaní:-)

1 0
možnosti
RE

Honzo, už jsem tady někde zmínil, že politika je stejně neřešitelná, jako ženská logika. A kdyby jsme to přestali řešit, tak co bychom pak řešili? Zakrněli bychom. I když já politiku moc neřešim. Jsou tu zajímavější věci:-) A ty ́s to krásně rozvedl:-)R^

4 0
možnosti
JT

Romane, kdysi jsem to fakt řešil, teď to spíš pozoruju "z výše" a to je pak docela sranda:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik