Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jene netřeba psát více slov, prostě R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Už se mi po Vás stýskalo. Dnes ale máte velká přání, připadají mi nesplnitelná. Já bych si samozřejmě přála totéž co Vy, ale bez nějakého průšvihu, který lidi poněkud sjednotí, to dobře nevidím. Bohužel. Mně spíše přijde, že vše spěje ke konci našeho státečku, ne-li národa. Budeme pohlceni těmi většími. Nedávno jsme s kamarádem debatili o podobných věcech a on tvrdil, že za nějakých sto let, to nejméně, se zde bude mluvit téměř výhradně anglicky. No tak si to za sto padesát let tady napíšeme, jestli hádal správně, co říkáte??

1 0
možnosti
OP

Těm, co si takový vývoj přejí, by stoupl hřebínek, ale naštěstí vývoj nejde přímočarými cestami a změny jsou leckdy velmi nečekané. Já, na rozdíl od vašeho kamaráda, očekávám právě ty nečekané změny :-)

1 0
možnosti
TG

T24o16m60á65š 95G68a40y56e47r

26. 10. 2016 21:48

[>-]R^ Řeknu to, co si přejí i lidé navzájem: Hodně zdraví a všechno nejlepší, naše republiko!

3 0
možnosti
OP
Foto

Já přeji tomuto státu, aby nás lidi, nechal na pokoji.

0 0
možnosti
JT

s tím i souhlasím a chtěl bych se dočkat státu, který bude malý, a v jehož čele budou stát moudří správci a lidem budou sloužit poctiví služebníci...vím, v tuto chvíli naivní, ale přát si to mohu

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik