Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě bych přidal hlodači slív :-)R^

2 0
možnosti
JT

R^ slívy mi došly, budu hlodat mrkev, díky za kuk:-)

1 0
možnosti

Ano Honzo, čeština je velmi hravý jazyk. Dají se s ní dělat kombinační zázraky.

Pěkně jsi to naznačil:-)

Taky je ta vaše "liška" tak nafoukaná, jako sousedovic?:-)

Náš Eda by se s ní chtěl přes plot kámošit, ale ona si sedne zády:-))

1 0
možnosti
JT

Na psi je naše liška jako pes, vrčí a moc se nekamarádí, ovšem k lidem je jako beránek a tak by toho moc neuhlídala:-)

1 0
možnosti

Čeština je neuvěřitelně bohatý a tvárný jazyk. Proto mě děsí všichni ti "novátoři", kteří jsou příliš líní, nebo hloupí, aby se naučili pravopis, a volají po jeho zjednodušení.Pak bychom přicházeli o takové lahůdky jako např. tahle pasáž z "Hospody na mýtince" : "Nabrala vodu do dlaní a řekla PIJ !"

"To že řekla ? To musí být ženská."

2 0
možnosti
JT

díky, máme jazykové stradivárky a neumíme na ně hrát:-)

3 0
možnosti
TG

R^Pěkná, milá úvaha!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik