Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji vám všem dnes již "starým blogovým známým" za laskavá slova v diskusi, která potěšila. Nebyl jsem tu, abych reagoval ihned a mezitím čas tento blog odvál. Tak jsem si dodatečně aspoň zaplusoval:-)

2 0
možnosti

Honzo, moc hezky jsi ten život "rozebral". Jen si myslím, že by neměly být ztráty větší než nálezy.........ale minimálně v rovnováze.

3 0
možnosti
Foto

V posledních dvou letech mi umřeli nějací kamarádi, to už do rovnováhy nedám. Nálezy jsou čím dál těžší a ztrát bude čím dál více, až se jednou ztratím i já.

2 0
možnosti
Foto

A víte, pane autore, že v posledních dnech více než jindy přemýšlím nad tím, nad čím Vy? Předevčírem jsem jednomu pánovi řekla, že je škoda, že jsem na něho natrefila až teď, kdy už skoro umírám (nadsázka). Stačí náhodička a mám kamaráda. I když, náhody prý neexistují. Ale možná se za nějakou dobu sotva pozdravíme, tak to chodí. Děkuji za článek na dobrou noc.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik