Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prohlížím si blog poněkolikáté ( včetně odkazu ). Je vidět, že jsme oba prošli brontosauří školou a o krajině přemýšlíme. Váš pohled - nechat vše zcela přírodě - má svou logiku. Ovšem obávám se, že kromě vlastních vodních ploch je pozemek dosti vyschlý ( asi i vlivem zemních prací ) a převládnou vysoké alergenní byliny. Takže občasný pokos a zálivku vysazených stromů bych také viděl jako přirozené.

1 0
možnosti

Souhlas, nějaké šetrné kosení by si to asi zasloužilo, s tím suchem bohužel máte pravdu. Nepodařilo se udržet ani keře a rostliny v oplocenkách a předpokládám, že měly být vysety nějaké travní porosty. Možná byly, možná raději ani ne. Jen konstatuji, že za rok se toho hodně změnilo a nejspíš to má na svědomí příroda. U starých tůní je rostlinná skladba jiná a opírá se hlavně o trávy. A také se tam část kosí (soukromé louky). Díky za komentář.

1 0
možnosti

Hezká louka. Mám taky ráda matku přírodu. Je správné, že už do toho nikdo nezasahuje. Nejkrásnější kytky jsou právě ty luční. Mám moc ráda chrpu. Zdravím a přeji hezké procházky. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik