Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, no viudím to podobně a tak i s malým zpožděním posílám R^

1 0
možnosti
TG

R^ Výborný! Srdečně zdraví "venkovský buran" tg.

1 0
možnosti
RE

Tím perexem mi mluvíš z dušeR^ Život plyne a my s ním a když potkám něco zajímavého, podám tomu ruku! Příroda nejlíp ví.....

A ten zbytek.....,,ach člun tak mít, ten řídit znám!" Jene, hlásím se!!:-):-)

2 0
možnosti
JT

Díky za komentář, a "ten širý proud" se těším taky, na vodu (snad mi to na pár dní vyjde) a na kytaru u táboráku též (to mi vyjde určitě):-)

1 0
možnosti
AM

Karma, mluvíte mi z duše. Zatím jsem se ještě nenaučil umění nechat věci volně plynout, ale rozhodně na tom něco je, protože jako obyčejný "kmán" na těchto věcech nic nezměním..., ale nedá mi to. :-)

3 0
možnosti
JT

Děkuji za milý komentář, také to úplně neumím, občas jsem netrpělivý, občas mne něco naštve. Ale už jsem se naučil tomu nevěnovat tolik pozornosti. Přečtete-li si zprávy zpětně, už jim chybí ten emocionální a manipulativní náboj. A když člověka něco trápí či štve je dobré se z toho vypsat, ale i vyspat.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik