Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Malé ohlédnutí aneb co mi blog dal a vzal

Čtyři měsíce na blogu, čtyřicet článků. Mám za sebou minimálně „zkušební dobu“ a mohu se trochu ohlédnout zpět. Články jsou různé a také je různá čtenost, karma a reakce. 

Napsal jsem i několik článků, které jsem ani nepublikoval, zejména proto, že dané téma obvykle zpracoval někdo jiný a dle mého mnohem lépe než já. Také jsem třeba váhal se zveřejněním: to byl např.: článek o tom, proč nechce kníže do důchodu. Politické téma je samo o sobě kontroverzní a vyvolává vášně. Navíc knížete jsem volil jako menší zlo a možná by byl prezidentem moudrým a laskavým (ale to je „kdyby“….). Po delším váhání jsem to pustil do virtuálního světa a tam už si to žije svým vlastním životem.

Shodou okolností jsem se následující tři dny k administraci svého blogu nedostal. Pracovně jsem prožíval akci kulový blesk (stěhování), následně jsem ani nebyl doma (a tudíž online) a posléze jsem nestačil zírat. Docela šok mi způsobila čtenost, karma a diskuse k tomuto článku.

Inspirací k napsání článku mi byl pohled na pana knížete v televizi. Vypadal unaveně, téměř sešle a přišlo mi ho líto. Řekl jsem si, že v zájmu svého zdraví, by se na politiku mohl už vykašlat. A pak tu byl obsah té řeči, varování před Putinovým Ruskem beru, ale zároveň určitou bagatelizaci Islámského státu nechápu. Připadá mi to, jako bychom na žháře, který si zatím jen pohrává se sirkami a kanystrem benzínu (Putin), chtěli poslat co nejvíc jednotek hasičů, ale na druhé straně k vzdálenějšímu lesnímu požáru (války v islámském světě) poslali jen požárního preventistu. A já si myslím, že správně by to mělo být obráceně.

Upřednostňuji diskusi tváří v tvář, kdy promlouvá i neformální řeč těla, pohled do očí. To, že se s někým shodnu a s někým ne, je přirozené. Upřímně: internetové diskutování mě příliš nebaví, než se zaobírat diskusí pod mým článkem, to si na blogu raději přečtu příspěvky kolegů, které jsou pro mne inspirativní. Když mne něco velmi osloví, občas krom karmy přidám i pochvalu do diskuse.

A co mi ten blog vlastně dává? Radost ze čtení a psaní, inspiraci, někdy poučení a zajímavou zpětnou vazbu. A co mi bere? Trochu toho času a takové to nutkání ega „podívej se na skóre“ jak jsi uspěl/neuspěl. Pozitiva převažují a hlavní je svoboda psát, co chci a kdy chci.

Zjistil jsem, že dokážu ukojit své ego toužící po vysoké karmě a čtenosti, nicméně nějakou velkou radost mi to nepřineslo. Větší radost mám, když se mi povede napsat něco, co moc lidí ani neosloví a v diskusi jeden člověk poděkuje, že ho článek potěšil.  

Takže se smířím s nižší čteností i karmou a asi se pokorně vrátím ke společenským nešvarům, (ne)fungujícímu státu, filozoficko-duchovním úvahám a snad vtipným glosám, kde je inspirací a scénáristou sám život. Byť další „politickou provokaci“ nevylučuji, stále se najdou věci, které mne vytočí a článek z mé mysli vylítne ráz dva. Holt do dalajlámy mám zatraceně daleko.

Autor: Jan Tichý(Bnj) | úterý 26.5.2015 21:19 | karma článku: 8,06 | přečteno: 257x
  • Další články autora

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma: 14,33 | Přečteno: 389x | Diskuse| Hyde park

Jan Tichý(Bnj)

Házím do toho vidle!

Tak jsem se dočkal dočasného zákazu diskuse (pod blogem Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?). Použil jsem sice textově vhodné slovo, leč hlídací robot ho vyhodnotil jako nevhodné.

30.11.2023 v 10:30 | Karma: 23,11 | Přečteno: 613x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Najdu někoho ochotného?

Tak nějak nastal čas změny. Předdůchod ani předčasný důchod mi v brzké době nehrozí, ale duše už mě volá jinam. Ještě nevím úplně kam, ale nabádá mě k tomu, že je na čase dělat méně práce v systému.

29.11.2023 v 9:09 | Karma: 10,38 | Přečteno: 331x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?

Není to tak úplně pravda a snažím se lidem pomoct, jak umím. Přesto právě v souvislosti s televizí existují lidé, kteří mě dokáží vytočit.

25.11.2023 v 17:40 | Karma: 20,30 | Přečteno: 1676x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč podporuji stávku?

Níže uvádím důvody. Má žena se stávky účastní aktivně v Praze. Ani jeden z nás nejsme v odborech. Já na svém malém pracovišti (ve čtyřech lidech celkem) žádné odbory nemám ani je nepotřebujeme.

24.11.2023 v 8:21 | Karma: 12,12 | Přečteno: 289x | Diskuse| Hyde park
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:41

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

V Letech otevřeli památník holokaustu Romů a Sintů. Za války tam stál koncentrák

23. dubna 2024  9:59,  aktualizováno  11:30

Muzeum romské kultury otevřelo dnes Památník holokaustu Romů a Sintů v Čechách v Letech na Písecku....

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  11:30

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Wagnerovec po návratu z fronty rozřezal ženu, kufr s ostatky vyhodil z okna

23. dubna 2024  11:26

Rusko se v souvislosti s návratem vojáků z ukrajinského bojiště potýká s narůstající kriminalitou....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik