Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Házím do toho vidle!

Tak jsem se dočkal dočasného zákazu diskuse (pod blogem Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?). Použil jsem sice textově vhodné slovo, leč hlídací robot ho vyhodnotil jako nevhodné.

Ztratila se mi nejen inkriminovaná odpověď na jeden příspěvek, ale všechny mé odpovědi, které jsem napsal. Nemohl jsem na diskusi asi tři hodiny. Už dříve se mi ztrácela některá vlákna diskusí a též se mi ztratili diskutéři. Nejen někteří blogeři. Možná jsem už takto blokován byl, ale dřív jsem si toho nevšiml, nebývám pořád online.

Před časem jsem si chtěl vyměnit fotku, neprošla. Pochopil jsem to, fotka celé postavy zkrátka zachycuje malý ksicht. Chtěl jsem mít na fotce vidle. Po čase se mi povedlo udělat výřez a kupodivu to taky neprošlo. Asi to chtělo ještě větší detail (výřez).

A jaké že bylo to nevhodné slovní spojení? „Nasírací den“, do textu se snad ještě mohou taková slova dávat, tak toho využívám (přinejhorším skončím v Hyde Parku). Poslední dobou na mě působí celý blog idnes převážně jako spíš nasírací, byť stále najdu několik pro mě inspirativních výjimek (autorů), které rád čtu.

Asi kvůli nim se možná ještě na blog někdy podívám a dokud to půjde, tak třeba i něco napíšu v diskusi. Jen už mě přešla chuť zde publikovat, psát budu samozřejmě dál. Modří už dávno vědí, kde mě najdou. Tak kdo bude chtít, si za mnou přijde.

Mohl bych se ucházet i jinde, zajímavý je např. blogosvět, tam jsem našel své oblíbence, je tam jedna má kamarádka, a dokonce jsou tam i blogeři původně odsud. Zatím tomu nechávám volný průběh.

Házím do toho vidle a tento blog uspávám, definitivně. Toto rozhodnutí není impulzivní. Právě dozrálo. Toho, že jsem se po krátce odmlce vrátil, rozhodně nelituji. Umožnilo mi to milé osobní setkání s Ivou a také takovou trochu hru na Dr. Jekylla a Mr. Hydea, tedy rozdvojenou osobnost na dvou blozích. Taková malá schizofrenie :). 

Potěšilo mě, když admini vybrali můj blog do „zaujálů“, už méně mě těšilo, když jsem byl vybrán na hlavní stránku. Působilo to spíš jako naschvál.  Tak holt udělám taky takový naschvál. Když neprošla fotka s vidlemi (ani ta upravená, viz níže), pak vám ty vidle házím do celého blogu.

Podobně jako fakebooku, Václavu Moravcovi (i s celým TV zpravodajstvím a publicistikou), dávám svůj osobní BAN i blogu idnes. Tentokrát to není ani závazek, ani slib, je to rozhodnutí. Závazek se dá zrušit, slib nesplnit, rozhodnutí už musíte sám změnit. Hlavně chtít ho změnit!

Zároveň jsem se rozhodl provést těch změn více, resp. začít na nich pracovat (je o tom můj předposlední blog). Doufám, že se objeví (v pravý čas) spolupracovníci, abych mohl některé činnosti (které mě nebaví) více utlumit a ty (které mě baví) naopak rozvíjet.

Říká se tomu volání duše. A má duše radši vidle než klávesnici počítače a samozřejmě mnohem radši les a zahradu než jakkoliv příjemný kancl. Tož do nového roku s předsevzetím méně té obtěžující práce a více té radostné. Na penězích nelpím, víc je pro mě čas. Čas být a tvořit, chci se časem vrátit i k občasnému přednášení.

Dokud mi blog přinášel víc radosti, rád jsem tu byl, ale nějak se stalo, že už mi tu radost, co dříve, nepřináší.  Vykročil jsem po jiné cestě, akorát jsem potřeboval nakopnout, abych nepřešlapoval na místě. Tak za to děkuji (milí admini). Končí tím moje schizofrenie dvou blogů. Už nechci být někde upřímný a jinde opatrný. Už chci být jen upřímný. Proto tento blog nechávám doběhnout a konečně jsem dospěl k tomu, že už mi nevadí, že by mi ho mohli smáznout celý (to byl ten můj blok, to lpění). Děj se tedy (na mě zcela nezávislá) vůle adminů.

Člověk je stále na cestě, na cestě k sobě a někdy bloudí, je nějakou „bludičkou“ sveden ze směru cesty, jindy dlouho přešlapuje na místě a potřebuje nějaký kopanec, aby se zase pohnul.

Mějte se krásně a něco pro to dělejte. Příjemné prožití Vánočních svátků a pro přežití dalšího transformačního roku pevné zdraví i nervy, psychickou odolnost, neutuchající humor, a hlavně hojnost Lásky.

I tady je ten ksicht nedostatečný
A co tahle z fotopasti?

Tu jsem ani nepokoušel, možná velikost obličeje dobrá, ale zase ten obličej takový tmavý, neostrý.

Autor: Jan Tichý(Bnj) | čtvrtek 30.11.2023 10:30 | karma článku: 23,11 | přečteno: 613x
  • Další články autora

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma: 14,33 | Přečteno: 389x | Diskuse| Hyde park

Jan Tichý(Bnj)

Najdu někoho ochotného?

Tak nějak nastal čas změny. Předdůchod ani předčasný důchod mi v brzké době nehrozí, ale duše už mě volá jinam. Ještě nevím úplně kam, ale nabádá mě k tomu, že je na čase dělat méně práce v systému.

29.11.2023 v 9:09 | Karma: 10,38 | Přečteno: 331x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?

Není to tak úplně pravda a snažím se lidem pomoct, jak umím. Přesto právě v souvislosti s televizí existují lidé, kteří mě dokáží vytočit.

25.11.2023 v 17:40 | Karma: 20,30 | Přečteno: 1676x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč podporuji stávku?

Níže uvádím důvody. Má žena se stávky účastní aktivně v Praze. Ani jeden z nás nejsme v odborech. Já na svém malém pracovišti (ve čtyřech lidech celkem) žádné odbory nemám ani je nepotřebujeme.

24.11.2023 v 8:21 | Karma: 12,12 | Přečteno: 290x | Diskuse| Hyde park

Jan Tichý(Bnj)

Není na čase změna některých mouder nebo spíš hesel?

A kterých? Osobně bych změnil následující hesla: „Kdo nejde s námi, jde proti nám“, „Podle sebe soudím tebe“ a „V jednotě je síla“.

22.11.2023 v 8:55 | Karma: 12,47 | Přečteno: 321x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rusové v noci ničili ukrajinskou infrastrukturu, znovu útočili i na Charkov

27. dubna 2024  8:05

Sledujeme online Rusko v noci na sobotu zaútočilo na energetickou strukturu Ukrajiny. Ve třech oblastech poškodili...

V Česku přibývá nakažených malárií, nemoc si lidé vozí z dovolené

27. dubna 2024  7:29

Po útlumu v době covidu-19 opět roste počet Čechů, kteří se v zahraničí nakazili malárií. Loni jich...

Izrael zaslal Hamásu reakci na postoj k ukončení války, hnutí žádalo příměří

27. dubna 2024  7:07

Palestinské hnutí Hamás uvedlo, že v sobotu dostalo od Izraele oficiální odpověď, která se týká...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Rozstřel Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik