Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Porovnání osobních statistik

Provozuji na internetu dva blogy a privátní rodinné stránky. Na blog idnes přispívám od roku 2015, publikoval jsem přes tisícovku článků s celkovou čteností 580 tis.

Web provozuji od roku 2017, nejprve zdarma, v září 2022 jsem si založil vlastní doménu a zakoupil na webnode prémiové služby. To zvýšilo čtenost. Celkově jsem dosáhl čtenosti 65 tis.

Nový blog jsem si založil letos počátkem roku a celkem brzy si zakoupil doménu a prémiové služby. Ve čtenosti jsem se dostal celkově na 14 tis. Už jsem na něm publikoval cca 90 článků.

Letos jsem byl také osloven a některé mé články jsou přebírány do internetového magazínu www.aboutdreams.cz , takže i tam jsem spolu s jinými autory a autorkami čten.

Samozřejmě největší dosah má blog na idnesu. Nicméně je zajímavé, když jsem přes týden nepublikoval nikde nic, tak nový blog a web měl větší čtenost než idnes.

Dopadlo to v tom nepublikačním týdnu takto:

Idnes: celkem návštěv 114 za 9 dní, denní průměr 12,7

Tichy-blog: celkem návštěv 468 za 8 dní, denní průměr 58,5

Web Ticháci: celkem návštěv 948 za 9 dní, denní průměr 105,3

Ukazuje se, že můj samostatný blog pomalu ale jistě roste a získává si své příznivce. Z čehož mám radost. Je to samozřejmě v průměru něco pod stovkou návštěv denně, žádný velký vliv. Mám to propojené jen mezi sebou.

Svůj vztah k asociálně zkreslujícímu facebooku jsem neměnil, tudíž mi FB s návštěvností nijak nepomůže, kromě toho, že můj obsah mohou šířit jiní uživatelé facebooku.

Zkrátka text je dán k dispozici publikací a dále už si žije svým životem. Samozřejmě jsem za svá slova zodpovědný, stejně jako za své myšlenky a skutky.

Jen už jsem dospěl do stádia, kdy si píšu a říkám to, co chci, to, co mi jde přes ústa, to, co tak nějak cítím, že je se mnou v souladu. Abych se nemusel hlídat a nepociťoval autocenzuru, publikuji na dvou blozích, jednomu říkám hlídaný (neboť má své zaměstnance – bdělé administrátory), druhému upřímný, tam si to rozhoduji sám, v podstatě svobodně a nezávisle. Za své psaní nejsem nikým placen, a tudíž nejsem nikomu zavázán. Živím se jinou prací.  

Pracovní kariéru jsem v podstatě ukončil, přestože stále chodím do práce. Nemám potřebu nikam stoupat, něco (sobě, příp. druhým) dokazovat. Čeká mne (pokud se dožiju) kariéra důchodce a dědečka.

Proto mohu být upřímný, celkem je mi příjemná samota a ticho v přírodě. Práce na záhumenku mě činní šťastným. Na zahradě a chatě je pořád co dělat a je to fyzická práce na čerstvém vzduchu. A také odpočinek, kdy koncertují ptáci, bzučí včelky a čmeláci, šumí vítr ve větvích. To je má představa radostného podzimu života vč. vnoučat, kdy už to první zkraje příštího roku očekáváme.

Bude k tomu patřit také psaní, které mě baví? Mohlo by to skončit třeba nějakou knihou? Nevím. Možná ano. Ale nevidím to dřív, než odejdu z práce dělat svou závěrečnou pracovní kariéru důchodce. Je docela k naštvání, když si uvědomím, že v mém současném věku byl můj tchán už rok v důchodu a osm let dědečkem.

Zatím tedy psaní blogů. Jako radost ze života, jako terapie na bolavou duši, jako zpracování emoce vzteku rozhněvaného ega, jako zpracování inspirace shůry. A také jako potřebu sdílení myšlenek, emocí a pocitů s jinými lidmi, protože jde mj. o jeden ze způsobů vzájemného inspirování se lidských bytostí.

Autor: Jan Tichý(Bnj) | úterý 22.8.2023 11:35 | karma článku: 7,28 | přečteno: 135x
  • Další články autora

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma: 14,33 | Přečteno: 390x | Diskuse| Hyde park

Jan Tichý(Bnj)

Házím do toho vidle!

Tak jsem se dočkal dočasného zákazu diskuse (pod blogem Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?). Použil jsem sice textově vhodné slovo, leč hlídací robot ho vyhodnotil jako nevhodné.

30.11.2023 v 10:30 | Karma: 23,11 | Přečteno: 614x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Najdu někoho ochotného?

Tak nějak nastal čas změny. Předdůchod ani předčasný důchod mi v brzké době nehrozí, ale duše už mě volá jinam. Ještě nevím úplně kam, ale nabádá mě k tomu, že je na čase dělat méně práce v systému.

29.11.2023 v 9:09 | Karma: 10,38 | Přečteno: 331x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?

Není to tak úplně pravda a snažím se lidem pomoct, jak umím. Přesto právě v souvislosti s televizí existují lidé, kteří mě dokáží vytočit.

25.11.2023 v 17:40 | Karma: 20,30 | Přečteno: 1676x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč podporuji stávku?

Níže uvádím důvody. Má žena se stávky účastní aktivně v Praze. Ani jeden z nás nejsme v odborech. Já na svém malém pracovišti (ve čtyřech lidech celkem) žádné odbory nemám ani je nepotřebujeme.

24.11.2023 v 8:21 | Karma: 12,12 | Přečteno: 291x | Diskuse| Hyde park
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Precheza dostala novou pokutu za únik oxidu siřičitého, má zaplatit půl milionu

27. dubna 2024  11:27

Přerovská chemička Precheza dostala za únik oxidu siřičitého do ovzduší v říjnu 2014 od České...

Čínská armáda se vrátila k Tchaj-wanu. Dvanáct letadel přeletělo dělící linii

27. dubna 2024  11:11

Tchaj-wan v sobotu zaznamenal obnovenou aktivitu čínské armády ve své blízkosti. Tchajwanské...

Rusové v noci ničili ukrajinskou infrastrukturu, znovu útočili i na Charkov

27. dubna 2024  8:05,  aktualizováno  10:41

Sledujeme online Rusko v noci na sobotu zaútočilo na energetickou strukturu Ukrajiny. Ve třech oblastech poškodili...

Zemřel Robert Kvaček. Spisovateli a uznávanému historikovi bylo 91 let

27. dubna 2024  10:10,  aktualizováno  10:24

Ve věku 91 let zemřel historik a spisovatel Robert Kvaček. Ten patřil k největším osobnostem...

  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik