Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Koroňáček se opět dere na výsluní

Celkem nenápadně, ale poměrně vtíravě si koronáček zase vynucuje aspoň trochu té mediální pozornosti. Probíhá jakási letní vlnka, kterou má na svědomí jakási nová varianta.

Také se nám nedávno pochlubil novinář Kmenta, že chytil Covid v létě. Nezapomněl vyřknout mantru, že to probíhá dobře, protože je třikrát očkovaný. A poděkoval Pfizeru a vědě.

Nějak pozoruji, že proděláním Covidu „se chlubí“ zejména očkovaní. Tedy dozvídáme se o Covidu převážně u očkovaných.

A co ti neočkovaní? Proč se také nechlubí? Proč se o nich nepíše, jak to (ne)zvládají? Tak si, říkám, že

  • Nechtějí se o tom vůbec bavit
  • Stačili mezitím tiše zemřít
  • Žádný Covid nedostali

Svým způsobem jsou správně všechny odpovědi. Tak si je rozeberme.

Ad a) Proč se o tom bavit? Vždyť jsem si jen trochu zakýchal, zasmrkal, přišlo mi, že to bylo normální nachlazení, na testu jsem nebyl, tak co. Nebo něco ve smyslu: jo bylo to těžké, proležel jsem týden v posteli, ale přežil jsem to a aspoň na čas získal imunitu a protilátky, a to považuji za lepší než se nechat očkovat. A kromě toho, proč se tím vůbec chlubit?

Ad b) Je možné (spíše pravděpodobné), že část neočkovaných, převážně těch, kteří za svůj život a své zdraví nepřijali zodpovědnost a ani se o své zdraví přiměřeně nestarali, už mezi námi nemusí být.

Ad c) Tato odpověď mi přijde s velkou pravděpodobností nejčastější. Existuje část neočkovaných lidí, která za své životy, svá rozhodnutí a zdraví zodpovědnost přijala. Stará se o své zdraví, imunitu, kondici a psychickou odolnost. Ví něco o psychosomatice, vhodném životním stylu, snaží se předejít chronickému stresu. Preferuje radost ze života, pozitivitu, humor a životní optimismus. Covid nedostali a ani ho neřeší.

V podstatě pro tuto malou část obyvatelstva této země je poměrně obtížné stát se nemocným. Jen si představte lidi, kteří poslední léta nebyli vůbec nemocní. Jsou takoví, není jich moc, ale existují.

Tak se nám to v médiích zase rozjíždí. Nejlepší fór na tom je, že to řádí v příkladně proočkovaných zemích jako je např. Portugalsko, které nám bylo dáváno za vzor. A jak to vypadá ve Švédsku, které je známé svým jiným přístupem?

O tom se taktně mlčí. Tam asi Covid neřádí, a hlavně se z něj nepodělají. Tak se, prosím, tady u nás také nepodělejme. *)

Jak říkal Zdenek Troška u Honzy Dědka na Sychrově: vnitřní klid začíná třemi slovy: „seru na to“. **)

Covid jako nemoc nezlehčuji, rozhodnutí se očkovat či ne, je na každém z nás. Ale na ten manipulující, zastrašující a citově vydírající covidismus vám (milá média a politici) z vysoka …. však víte. Dělám to pro svůj vnitřní klid.

Pozn. *) vyjádřil bych to expresivněji, ale raději jsem zvolil jiné (v)hodné slovo,  **) Zde jde o přímou citaci řečeného, to jsem si nedovolil měnit.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jan Tichý(Bnj) | úterý 19.7.2022 11:47 | karma článku: 24,33 | přečteno: 429x
  • Další články autora

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma: 14,91 | Přečteno: 401x | Diskuse| Hyde park

Jan Tichý(Bnj)

Házím do toho vidle!

Tak jsem se dočkal dočasného zákazu diskuse (pod blogem Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?). Použil jsem sice textově vhodné slovo, leč hlídací robot ho vyhodnotil jako nevhodné.

30.11.2023 v 10:30 | Karma: 23,11 | Přečteno: 615x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Najdu někoho ochotného?

Tak nějak nastal čas změny. Předdůchod ani předčasný důchod mi v brzké době nehrozí, ale duše už mě volá jinam. Ještě nevím úplně kam, ale nabádá mě k tomu, že je na čase dělat méně práce v systému.

29.11.2023 v 9:09 | Karma: 10,38 | Přečteno: 332x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?

Není to tak úplně pravda a snažím se lidem pomoct, jak umím. Přesto právě v souvislosti s televizí existují lidé, kteří mě dokáží vytočit.

25.11.2023 v 17:40 | Karma: 20,30 | Přečteno: 1678x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč podporuji stávku?

Níže uvádím důvody. Má žena se stávky účastní aktivně v Praze. Ani jeden z nás nejsme v odborech. Já na svém malém pracovišti (ve čtyřech lidech celkem) žádné odbory nemám ani je nepotřebujeme.

24.11.2023 v 8:21 | Karma: 12,12 | Přečteno: 291x | Diskuse| Hyde park
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

U Charkova jde vše podle plánu, město zatím dobýt nechceme, tvrdí Putin

17. května 2024  13:10,  aktualizováno  13:35

Ruské síly podle prezidenta Vladimira Putina v Charkovské oblasti postupují podle plánu. S dobytím...

Piráti plánují boj s dezinformacemi. Putin má zájem ovlivnit eurovolby, míní

17. května 2024  13:31

Aktualizujeme Dezinformace jsou podle vládních Pirátů jednou z pěti největších hrozeb pro nadcházející...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila i na sklady s ropou

17. května 2024  6:42,  aktualizováno  13:07

Sledujeme online Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Novorossijsk a další přístavní město...

Geopolitický rébus. Požár v pacifické državě Francie přifukuje Ázerbájdžán

17. května 2024  12:52

Francie má problém. A neřeší ho na dohled Elysejského paláce, ale na druhé straně planety. V Nové...

  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik