Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Dozvěděl jsem se, že jsem mentálně zaostalý

Ti, co se odmítají očkovat, nemají mentální kapacitu, aby pochopili očkování. Tato (nebo podobná slova) někde vyřkl MUDr. Kubek, alias prezident České lékařské komory a já jsem si toho někde na internetu všiml.

Byl jsem (podobně jako necelé dva nebo skoro tři miliony mých spoluobčanů) tímto na dálku nejvyšším představitelem stavovské organizace lékařů v podstatě prohlášen za mentálně zaostalého.

Tedy za blázna. Hurá, jsem blázen. Konečně si toho někdo všiml. Jako oficiálně retardovaný nejsem zodpovědný za své činy a nemohu vykonávat odpovědnou práci. Asi bych měl být posouzen, zda mohu žít na svobodě a někdo z rodiny nade mnou převzít patronát. Tzn. stát se mým opatrovníkem.

Manželka to být nemůže, ta je (jak vyplývá z výše uvedeného prohlášení pana prezidenta) na tom úplně stejně. Tak by nás mohly mít v opatrovnictví naše děti.

Ty jsou inteligentnější, protože to na rozdíl od svých rodičů pochopily. Tak co s námi? Zbaví nás funkcí, zaměstnání a nechají nás na svobodě? Nebo nás zavřou do blázince?

Dají nám invalidní důchod na hlavu, nebo nás zaměstnají v nějaké chráněné dílně? Trochu mi to připomnělo starý nekorektní vtip, jak přijde Pepíček (tehdy ze zvláštní školy) domů a maminka se ptá: „tak Pepíčku, co jste dneska dělali ve škole? Pívali. Tak zpívali a co dělala paní učitelka? Plakala. A co jste zpívali? Až nás budou miliony!“

No, a to se právě doktoru Kubkovi stalo. Stále jsou nás ještě miliony. Bláznů jedněch neočkovaných. Proč ty blázny nenechat na pokoji a nutit je do očkování? Kladu si bláznivou otázku.

A spolu s Varlem Frištejnským (mentálně zaostalým kolegou) se ptám: „jak můžeme sníst psy, když žádné nemáme? Místo psů zapřáhněte mě.“ Odbočil jsem si k Cimrmanům, ta má otázka je však podobně prostá jako Varlova: „proč máme být všichni očkovaní? Vždyť, když budou i neočkovaní, budeme moct v budoucnu porovnat, kdo je na to líp. Ale když žádní očkovaní nebudou?“

Jsem jen blázen, šašek počmáranej, mentál, retard, neberte mne vážně. Na to tady máme opravdový inteligenty, kapacity, autority, ti vědí, co máme dělat. A když je budete poslouchat, rozhodně vám nehrozí, tak jako mně, že budete diagnostikováni jako mentálně zpozdilí jedinci.

Ale o nás bláznech jsou hezké písničky, např. tahle

Jsem prý blázen jen - YouTube

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jan Tichý(Bnj) | pondělí 10.1.2022 18:55 | karma článku: 35,53 | přečteno: 1133x
  • Další články autora

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma: 14,91 | Přečteno: 401x | Diskuse| Hyde park

Jan Tichý(Bnj)

Házím do toho vidle!

Tak jsem se dočkal dočasného zákazu diskuse (pod blogem Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?). Použil jsem sice textově vhodné slovo, leč hlídací robot ho vyhodnotil jako nevhodné.

30.11.2023 v 10:30 | Karma: 23,11 | Přečteno: 615x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Najdu někoho ochotného?

Tak nějak nastal čas změny. Předdůchod ani předčasný důchod mi v brzké době nehrozí, ale duše už mě volá jinam. Ještě nevím úplně kam, ale nabádá mě k tomu, že je na čase dělat méně práce v systému.

29.11.2023 v 9:09 | Karma: 10,38 | Přečteno: 332x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?

Není to tak úplně pravda a snažím se lidem pomoct, jak umím. Přesto právě v souvislosti s televizí existují lidé, kteří mě dokáží vytočit.

25.11.2023 v 17:40 | Karma: 20,30 | Přečteno: 1678x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč podporuji stávku?

Níže uvádím důvody. Má žena se stávky účastní aktivně v Praze. Ani jeden z nás nejsme v odborech. Já na svém malém pracovišti (ve čtyřech lidech celkem) žádné odbory nemám ani je nepotřebujeme.

24.11.2023 v 8:21 | Karma: 12,12 | Přečteno: 291x | Diskuse| Hyde park
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Hádka o školních absencích skončila vraždou v rodině, hoch za ni dostal 7 let

17. května 2024  9:36,  aktualizováno  9:52

Ve čtvrtek u Krajského soudu v Liberci při neveřejném jednání padl sedmiletý rozsudek nad mladíkem,...

Muž ve Francii se pokusil podpálit synagogu, policisté ho zastřelili

17. května 2024  9:50

Policie v Rouenu na severu Francie v pátek ráno zastřelila muže, který se pokoušel podpálit...

U izraelské ambasády ve Stockholmu se ozývala střelba, policie uzavřela okolí

17. května 2024  9:18

Policejní hlídka ve Stockholmu v noci na pátek kolem 02:00 slyšela nedaleko izraelské ambasády...

KOMENTÁŘ: Politika, kde se nemluví, ale střílí. Jak zamezit, aby přešla i k nám

17. května 2024  9:16

Středeční atentát na slovenského premiéra Roberta Fica je bolestným symptomem nemocné doby. A...

Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA
Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA

Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...

  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik