Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chodí C. okolo

C jako co? Jako Covid. Ano. Chodí okolo mě. Poprvé jsme ho měli potvrzený v rodině a víme o dalších známých. Všichni se léčili (či léčí) doma a nikdo nemusel do nemocnice.

Dostali to jak neočkovaní, tak očkovaní. Těch neočkovaných bylo míň, což sice působí na první pohled divně, jenže je třeba si uvědomit, že neočkovaných je početně méně (v mém okolí určitě) a nikam moc nesmějí. U třech očkovaných se Covid projevil krátce po absolvování třetí dávky. Jednalo se o osoby starší 65 let.

To je realita okolo mě, o které vím. Chápu, že jinde může být ta realita úplně jiná a slyšel jsem ve svém okolí o velmi vážných případech jak covidu, tak i po očkování. Co si o tom mám myslet? Nemyslím si nic. Vím jen, že tato situace mne nemotivuje k tomu se nechat očkovat. Zdá se, že vládcům tímto „cukr“ již došel a zvedá se „bič“, jak všichni víme.  

Komu pomohu a prospěju tím, že se nechám očkovat? Sobě? O tom pochybuji. Jo, kdyby to bylo spolehlivý, a tak často jako u tetanu, tj. jednou píchnout a na deset let pokoj, pak bych se očkovat (asi) nechal. V tomto případě jsem rozhodnutý riskovat spíš nemoc než příp. vedlejší účinky (experimentální) vakcíny. Pomohl bych sobě aspoň k tomu, že bych mohl chodit do divadel, hospod, bazénů, sportovních hal? Jo, aspoň to slibují. Ovšem na jak dlouho? A kolik dávek bych musel (a v jakém čase) absolvovat?

To se mám kvůli tomu ponížit a přijít o svou důstojnost? To nechci. Příliš otazníků a příliš pochybností. Dobrá, ta hra už o mně není, protože nepůjdu proti sobě kvůli sobě. Ale je tu ještě ta pomoc druhým čili na sebe a své svědomí nebrat ohled a kvůli druhým se dát píchnout. Pomohl bych tedy aspoň druhým? O tom už se dá také pochybovat, když je mohu nakazit i přes očkování.   

Covid tedy chodí okolo, je blízko.  Měla ho (očkovaná) dcera, ale ta s námi nebydlí. Manželce bylo o víkendu špatně, raději zůstala ležet v posteli a objedná se na test, ikdyž minulý týden byla ještě negativní (PCR). Takže asi uprostřed týdne se dozvím, jak to s ní bude. Dostane mě Covid také nebo se mi vyhne?

Spím vedle ní a odolávám, i já jsem zatím testován na Covid negativně a je mi dobře. Ale pokud se prokáže, že ho žena mít bude, nastoupím do izolace, čeká mne testování PCR a pak se uvidí. Nejspíš pak budu mít příležitost na vlastní kůži otestovat svoji imunitu a Covid prodělat či neprodělat. V každém případě si chci následně nechat změřit protilátky. Ale může to být jinak, žena zůstane negativní a pak nebude co řešit.

Uvidíme, jak dopadne zastánce přirozenosti v případném přímém střetu s Covidem, pokud se prokáže u manželky. To by pak byl Covid poprvé přítomen v naší domácnosti. Pokud už tu s námi byl, pak jsme o něm nevěděli. Mohu ho chytit a nemusím, mohu ho prodělat bezpříznakově, ale také mírně, nebo poměrně tvrdě. Mohu zemřít? To je jediná jistota. V tuto chvílí vím, že mohu zemřít na C. Tedy na cokoliv.

A jaké C ještě chodí okolo kromě Covidu? Centrum pro pravdu a dezinformace? Cenzura? Centrální registr (ne)očkovaných? Cech udavačů? Celostní medicína? Kolem té chodím sám. Ceny neustále rostoucí? Tak, ty určitě.

Bude můj další blog psán z izolace?  Pokud k izolaci dojde a zároveň budu schopen psát, pak to na sebe prásknu. Tak určitě.

PS: Nějak se ke mně dostalo, že vyhláška o povinném očkování spatřila už světlo světa. Tak uvidím, počkám až si pro mě přijdou (funebráci?)

Blues O Spolykaných Slovech Až Si Pro Mě Přijdou LIVE - YouTube

 

Autor: Jan Tichý(Bnj) | pondělí 13.12.2021 14:09 | karma článku: 25,22 | přečteno: 597x
  • Další články autora

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma: 14,33 | Přečteno: 392x | Diskuse| Hyde park

Jan Tichý(Bnj)

Házím do toho vidle!

Tak jsem se dočkal dočasného zákazu diskuse (pod blogem Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?). Použil jsem sice textově vhodné slovo, leč hlídací robot ho vyhodnotil jako nevhodné.

30.11.2023 v 10:30 | Karma: 23,11 | Přečteno: 614x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Najdu někoho ochotného?

Tak nějak nastal čas změny. Předdůchod ani předčasný důchod mi v brzké době nehrozí, ale duše už mě volá jinam. Ještě nevím úplně kam, ale nabádá mě k tomu, že je na čase dělat méně práce v systému.

29.11.2023 v 9:09 | Karma: 10,38 | Přečteno: 331x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?

Není to tak úplně pravda a snažím se lidem pomoct, jak umím. Přesto právě v souvislosti s televizí existují lidé, kteří mě dokáží vytočit.

25.11.2023 v 17:40 | Karma: 20,30 | Přečteno: 1676x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč podporuji stávku?

Níže uvádím důvody. Má žena se stávky účastní aktivně v Praze. Ani jeden z nás nejsme v odborech. Já na svém malém pracovišti (ve čtyřech lidech celkem) žádné odbory nemám ani je nepotřebujeme.

24.11.2023 v 8:21 | Karma: 12,12 | Přečteno: 291x | Diskuse| Hyde park
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rušení GPS se vyostřilo. Dvě letadla z Finska do Estonska nedoletěla

29. dubna 2024  14:24,  aktualizováno  19:15

Pobaltské země varovaly, že rušení signálu GPS, ze kterého je obviňováno Rusko, by mohlo způsobit...

Krádeže počítačů a vysílená policie. Paříž už z olympiády polévá studený pot

29. dubna 2024  19:05

Francouzský prezident Emmanuel Macron slíbil, že zahajovací ceremoniál olympijských her na řece...

Těžkooděnec udeřil obuškem muže na Majálesu, policie incident prověřuje

29. dubna 2024  18:43

Policie prověřuje jednání těžkooděnce, který udeřil obuškem muže na sobotním festivalu Majáles v...

Rakety ATACMS spásu samy nepřinesou, Rusy na Ukrajině si ale najdou všude

29. dubna 2024  18:29

Jedna z položek nové mnohamiliardové vojenské pomoci Ukrajině, kterou po měsících průtahů schválil...

  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik