Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Černá ovce rodiny?

Jsem zodpovědný za své rozhodnutí. Vím, že mé rozhodnutí nemusí být v souladu s přáním rodiny. Seš divnej, slýchám. Tak jsem, no a co?

Copak ty se nechceš chránit? Ptají se mě, když prohlásím, že nechci nosit respirátor a nechci se dát očkovat, a to nejen proti Covidu.

Ty nechceš být zdravý? Samozřejmě chci. Tak proč nechceš brát léky?  Protože se cítím zdráv a také když vidím svou mámu, kam to s tím léčením léky dopracovala, tak opravdu žádné léky nechci.

Podle logiky, když se léčí léky, měla by se léčením uzdravit, ne? Místo toho chronické nemoci, nemohoucnost a bezmocnost. Je mi jí líto, ale nemohu s tím nic dělat. Takto se rozhodla dávno sama a svým způsobem ji to vyhovuje. Změnu v přístupu k životu za ní nikdo neudělá. Mám v ní příklad, jak bych nechtěl v pokročilém stáří žít. O nějaké kvalitě života se u naší mámy nedá mluvit vůbec.

Prý jak vím, že jsem zdravý? Dneska asi zdravý člověk neexistuje, takže beru to, že nejsem důkladně vyšetřen, protože určitě by se něco našlo, na co by se daly nasadit prášky. A díky vedlejším účinkům by další prášky automaticky přibývaly.

Proč jsem se nepřihlásil k očkování? Chci vyčkat pár let. Nikdy nebylo očkování jako pásová výroba, je to moc rychlé, hodně se na to tlačí, mám pochybnosti. Hlavním důvodem však je mé přesvědčení, že zdravý a odolný člověk očkování nepotřebuje a může to být pro něj naopak nebezpečné, jeho přirozená imunita se (díky jejímu dalšímu posílení očkováním) může zbláznit.

Nemusí být všichni očkovaní, měl by být do budoucna i vzorek těch neočkovaných, abychom měli srovnání třeba za pět let. Jsem černá ovce rodiny? Tak ať. To riziko a zodpovědnost za své rozhodnutí si nesu já sám.

Chci vás chránit, ale také s vámi chci být, mluvit s vámi, navštěvovat. Budete-li vyžadovat, abych měl roušku či respirátor, vyhovím vám v tom. Jen počítejte s tím, že návštěva bude kratší. Budete-li vyžadovat po mně očkování, abyste se cítili chráněni, v tom vám nevyhovím. Budete si muset vybrat, buď se se mnou setkávat jako s neočkovaným, nebo nesetkávat. Nebojte, pokud bych byl nějak nemocný, určitě za vámi nepůjdu. A kdy jsem byl naposled nemocný si ani nepamatuji.

Já respektuji, že jste se nechali očkovat, abyste se ochránili. Vy pro změnu respektujte to, že dávám přednost přirozené imunitě, kterou si snažím vytvářet a udržovat svým přístupem k životu a životnímu stylu, a proto se očkovat nechci. Jsem přesvědčen, že se chráním dostatečně i bez očkování.

A pokud ne, tak rozhodne osud. Mohu totiž zemřít kdykoliv, kdekoliv a na cokoliv. S tím počítám a možná proto žiju lehčeji. Svou šanci na přežití jsem mimo jiné zvýšil tím, že nedojíždím do práce, a proto se nevyskytuji denně na D10.

Co je vlastně ta černá ovce? Je svým způsobem výjimečná. Přeneseně vzato do lidské společnosti je to ta zlobivá, neposlušná, co si tak nějak chce žít po svém. Miluje svobodu a nenechá si ji vzít za žádnou cenu.

Žije tak trochu mimo stádo těch bílých, poslušných ovcí, které mají rády své jistoty a bezpečí. Které věří autoritám a které ochotně vymění svoji svobodu a nezávislost za bezpečnou klec a hnusné, za to však jisté, žrádlo.

A jestli jsem černá ovce rodiny? Tak jsem a nehodlám se z toho nijak podělat. Nakonec to tak žhavé není, manželka je stejná černá ovce jako já, děti nevíme, jak se rozhodnou (a nebudeme je k ničemu přemlouvat) a rodiče mé ženy a má matka jsou očkovaní. Též ženina sestra a její partner do toho jdou. Nicméně v kolektivech pracovních a společném spolkovém (Sokole) jsme se ženou takové „černé ovce“ neočkované. Ale nejsme v tom úplně sami, byť je nás menšina.

Mít na výběr mezi: buď se budete očkovat tak, jak my uznáme za vhodné, nebo nebudete nikam připuštění bez potřebného „papíru“ je dost tristní. Přičemž prokázat, že jste zdravý člověk v podstatě nelze, pokud se připouští jen potvrzení o očkování, prodělané nemoci nebo aktuálně platný negativní test. Budu se chovat tak, jak já uznám za vhodné, tzn. půjdu si svou (třetí?) cestou, třeba cestou Covid-disentu.

Autor: Jan Tichý(Bnj) | úterý 25.5.2021 16:15 | karma článku: 18,19 | přečteno: 340x
  • Další články autora

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma: 14,33 | Přečteno: 395x | Diskuse| Hyde park

Jan Tichý(Bnj)

Házím do toho vidle!

Tak jsem se dočkal dočasného zákazu diskuse (pod blogem Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?). Použil jsem sice textově vhodné slovo, leč hlídací robot ho vyhodnotil jako nevhodné.

30.11.2023 v 10:30 | Karma: 23,11 | Přečteno: 614x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Najdu někoho ochotného?

Tak nějak nastal čas změny. Předdůchod ani předčasný důchod mi v brzké době nehrozí, ale duše už mě volá jinam. Ještě nevím úplně kam, ale nabádá mě k tomu, že je na čase dělat méně práce v systému.

29.11.2023 v 9:09 | Karma: 10,38 | Přečteno: 332x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?

Není to tak úplně pravda a snažím se lidem pomoct, jak umím. Přesto právě v souvislosti s televizí existují lidé, kteří mě dokáží vytočit.

25.11.2023 v 17:40 | Karma: 20,30 | Přečteno: 1677x | Diskuse| Osobní

Jan Tichý(Bnj)

Proč podporuji stávku?

Níže uvádím důvody. Má žena se stávky účastní aktivně v Praze. Ani jeden z nás nejsme v odborech. Já na svém malém pracovišti (ve čtyřech lidech celkem) žádné odbory nemám ani je nepotřebujeme.

24.11.2023 v 8:21 | Karma: 12,12 | Přečteno: 291x | Diskuse| Hyde park
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Izrael zavřel hraniční přechod do Pásma Gazy. Humanitární pomoc tam končí

5. května 2024  14:36,  aktualizováno  22:53

Izraelská armáda v neděli oznámila, že po ostřelování uzavírá hraniční přechod Kerem Šalom, určený...

Příměří v nedohlednu. Jednání Izraele s Hamásem v Káhiře ztroskotala

5. května 2024  18:31,  aktualizováno  22:26

V Káhiře v neděli skončila jednání o příměří mezi radikálním palestinským hnutím Hamás a Izraelem,...

Poslance SPD jsem zbil já, přiznal se 17letý mladík. Došlo k dalšímu ničení

5. května 2024  11:22,  aktualizováno  20:49

Drážďany v sobotu zaznamenaly další předvolební útok. Tentokrát šlo o stánek protiimigrační...

Strach z migrace i rebelie proti levici. Mladí Němci se přiklánějí k AfD

5. května 2024  20:15

Čekali byste, že mladí Němci volí hlavně Zelené nebo jiné levicové strany? Omyl Roste podíl těch,...

  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik