Stát se chová podobně jako guru Jára

18. 01. 2020 18:50:50
Menšiny mají všelijaká práva a žádné povinnosti. Většina má jedinou povinnost: to vše platit. A pak ještě dvě: držet hubu a krok, resp. nadšeně souhlasit s tím, co je předžvýkáno médii hlavního proudu.

Pojďme si vydobýt aspoň jedno právo. Právo neplatit zhovadilé výmysly progresivistické úderky. Nebojme se pouštět si hubu na špacír. Nemlčet k tomu. Každý má nějaký svůj úhel pohledu, každý má nějaké své obavy, nějaká přání.

Způsobem jak ovládat lidi, je držení lidí ve strachu, nedostatku a sliby, že já (my) to umíme řídit lépe. Přímo ukázková je nabídka „mesiáše“ nebo silného vůdce, který to všechno zařídí (mávnutím kouzelnou hůlkou), případně je to ta jediná správná politická strana, která sic v minulosti podělala, co mohla, ale teď už je jiná, lepší. Vedou ji jiní noví lepší lidé a vy nechápaví voliči, nevíte, o co přicházíte tím, že nás nezvolíte.

Vím jen, že jsou pro vás důležité hlavně (za hlasy) utržené prachy a dobytá místa pro své věrné a „odklánění“ peněz pro své „zaháčkované“ kamarády. Předpokládám, že podobné metody (sliby ráje) používal i proslulý guru Jára, který své ovečky (ženy) rituálně „odháčkoval“ a ony se pak cítily svobodně, přičemž dobrovolně přijaly roli sexuální otrokyně. Některé se z toho zlého snu probudily a slavný guru Jára se stal psancem. Tady přiznávám, že jsem kauzu nestudoval, takže mohu mít výše chyby, či nepřesnosti, ale pro mou úvahu to valný význam nemá.

Stát se svým způsobem chová jako guru Jára, má nás zaháčkované do systému od vydání rodného listu. Chce nás mít stále zaháčkované, na rozdíl od guru Járy žádné odháčkování nenabízí. Odháčkovat se musíme sami, protože jsme sofistikovaně vedeni do otroctví. Do takového otroctví, kdy se otrok cítí svobodně. Podobně jako guru Jára se i stát pouští do vymývání mozků a je vidět, že určité výsledky to přináší, zejména u části nejmladší generace, kde je podprahově podporována nárokovost, právo na všechno a žádostivost mít věci hned bez žádného úsilí, bez trpělivosti.

Nedávno jsem poslouchal na svobodném universu v pořadu „kupředu do minulosti“ rozhovor s dětským psychiatrem Dr. Matýsem, který se týkal výchovy dětí a současně nemožnosti obrany vlastních rodičů, když je dítě (z prospěchářství) křivě obviní z týrání, či újmy. Moderátorka tam mj. citovala vtipný status jedné paní, který si dovoluji citovat:

„Když jsem byla malá, maminka mě nevzala k psychiatrovi, ale jednou pořádnou fackou mi ve vteřině otevřela čakru, stabilizovala karmu a vyčistila auru.“

V jiném svém blogu jsem odkázal i na blog Jaroslava Kuchaře, předsedy hnutí Cesta odpovědné společnosti. Činím to ještě jednou. Právě ta cesta do otroctví je popsána v odkazu na konci. Vnímám to tak, že je nám vnucována cesta po červené, po níž asi kráčí (vědomě či nevědomě) většina lidí, ale snad přibývá těch, kteří chtějí jít po modré (a až jako modří překročíme kritickou mez), pak se snad vydáme po té modré.

https://www.hnuticesta.cz/2019/11/14/30-let-pote-ani-lagr-ani-dzungle-co-tedy/

Autor: Jan Tichý(Bnj) | sobota 18.1.2020 18:50 | karma článku: 31.01 | přečteno: 971x

Další články blogera

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 255 | Diskuse

Jan Tichý(Bnj)

Házím do toho vidle!

Tak jsem se dočkal dočasného zákazu diskuse (pod blogem Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?). Použil jsem sice textově vhodné slovo, leč hlídací robot ho vyhodnotil jako nevhodné.

30.11.2023 v 10:30 | Karma článku: 23.11 | Přečteno: 589 | Diskuse

Jan Tichý(Bnj)

Najdu někoho ochotného?

Tak nějak nastal čas změny. Předdůchod ani předčasný důchod mi v brzké době nehrozí, ale duše už mě volá jinam. Ještě nevím úplně kam, ale nabádá mě k tomu, že je na čase dělat méně práce v systému.

29.11.2023 v 9:09 | Karma článku: 9.62 | Přečteno: 313 | Diskuse

Jan Tichý(Bnj)

Proč neumím chápat lidi, kterým nejde televize?

Není to tak úplně pravda a snažím se lidem pomoct, jak umím. Přesto právě v souvislosti s televizí existují lidé, kteří mě dokáží vytočit.

25.11.2023 v 17:40 | Karma článku: 20.30 | Přečteno: 1658 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Olga Medová

Útřivé

Nevstoupíš dvakrát do stejné... lavice. Lavice Dejvice, rýmovačka...Budova Fakulty architektury od Aleny Šrámkové. Plně obsazené řady. Přednášející za katedrou. Prezentace s fotografiemi.

18.3.2024 v 23:55 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 26 | Diskuse

Pavel Nitka

Jaký to je milý dědeček aneb Stářím moudrost nezískáš...

Vždyť určitě celý život pracoval, staral se o své blízké, jedl jen kvalitní potraviny a nikdy na veřejnosti nemluvil sprostě. Dokonce i mouchám vyrobil ve své dílně krmítko...

18.3.2024 v 19:20 | Karma článku: 8.14 | Přečteno: 206 | Diskuse

Ján Chomík

U kaderníka

Márne sa snažím spomenúť si, kedy som bol prvýkrát u kaderníka. Je to však pravdepodobne jedna z tých spomienok, ktorú moja pamäť už definitívne pochovala.

18.3.2024 v 18:37 | Karma článku: 4.71 | Přečteno: 78 | Diskuse

Josef Ulman

Ja ně prarassijskij...!

Včera jsem na jednom fóru dostal tip na video nechvalně proslulého Petra Hájka, ve kterém dělá rozhovor s Jindřichem Rajchlem.

18.3.2024 v 10:10 | Karma článku: 20.88 | Přečteno: 517 | Diskuse

Michal Merhaut

František Dvořák – archeologií proti nacistům

Do dveří kolínského muzea vešlo několik mužů, jeden po druhém, s potřebným časovým rozestupem. Hlavní bylo, ničím na sebe nepoutat pozornost okolí. Byl letní podvečer roku 1941.

18.3.2024 v 8:12 | Karma článku: 16.08 | Přečteno: 224 | Diskuse
Počet článků 1077 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 556

Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Konec nadvlády programátorů. Pozic ubývá, na jednu se hlásí stále víc lidí

Premium Ochota firem splnit uchazečům skoro jakýkoli požadavek a velmi nízká konkurence. Tak by se ještě nedávno dala definovat...